Jos majoittumisen aikana ilmenee ongelmia
Sinulla on 72 tuntia aikaa ilmoittaa majoittajalle tai Airbnb:lle ongelmasta sen jälkeen, kun olet havainnut sen.
Dokumentoi ongelma ja lähetä viesti majoittajallesi
Valmistaudu näin:
- Dokumentoi ongelma: ota mahdollisuuksien mukaan valokuvia tai kuvaa video osoittaaksesi, että tietty mukavuus puuttuu tai se on rikki.
- Lähetä viesti majoittajallesi: jos majoittumisesi aikana ilmenee jokin ongelma, sinun kannattaa ensisijaisesti ottaa yhteyttä majoittajaasi. Majoittaja voi erittäin todennäköisesti auttaa sinua korjaamaan ongelman. Voit lähettää majoittajallesi viestin suoraan ja kertoa, mistä on kyse.
- Pyydä hyvitystä: jos vaadit hyvitystä ongelman takia, majoittaja suostuu pyyntöösi todennäköisemmin, jos sovitte ensin hyvityssummasta. Lähetä majoittajallesi hyvityspyyntö sovittelukeskuksessa, kerro ongelmasta lisätietoja ja lähetä valokuvia tai video.
Pyydä apua Airbnb:ltä ongelman ratkaisemiseksi
Vaikka toivomme majoittajien ja vieraiden sopivan mahdollisuuksien mukaan asioista aina suoraan keskenään, tiedämme, ettei se ole aina mahdollista. Ota meihin yhteyttä napsauttamalla tai napauttamalla Pyydä apua varaussivulla, jos majoittajasi ei pysty ratkaisemaan ongelmaa, hän ei vastaa tai hän hylkää hyvityspyyntösi. Joku tiimistämme auttaa ongelman ratkaisemisessa.
Jos AirCover vieraille kattaa ongelmatilanteen, autamme sinua löytämään vastaavanlaisen kohteen vertailukelpoiseen hintaan varattavuuden mukaan. Jos vastaavaa kohdetta ei ole varattavissa tai et halua varata uutta kohdetta, maksamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen.
Jos kyseessä on hätätilanne tai turvallisuutesi on uhattuna
Ota välittömästi yhteyttä paikalliseen poliisiin tai hätäpalveluun hätätilanteessa tai kun henkilökohtainen turvallisuutesi on vaarassa. Jos et tiedä paikallista hätänumeroa, voit käyttää Airbnb:tä soittaaksesi välittömästi hätänumeroon.
Muissa turvallisuusasioissa voit aina ottaa meihin yhteyttä erityisen ympärivuorokautisen turvapuhelimemme kautta. Ota meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa, niin koulutettu turvallisuushenkilöstö auttaa sinua.
Jos kodin vuokraamiseen liittyy ongelmia yhteisössäsi
Jos kodin vuokraaminen on ongelmallista omassa yhteisössäsi, ota yhteyttä naapurustotuen tiimiimme.
Aiheeseen liittyviä artikkeleita
- Vieras
AirCover vieraille
Kaikkiin varauksiin sisältyy AirCover vieraille. Jos Airbnb-kohteessasi on vakava ongelma, jota majoittajasi ei pysty ratkaisemaan, autamme … - Vieras
Peruuttaminen majoittumisesi aikana
Uudelleenvaraus- ja hyvityskäytännöstämme voi olla apua silloin, kun kohde tai mukavuudet eivät vastaa odotuksiasi. - Vieras
Uudelleenvaraus- ja hyvityskäytäntö
Ole hyvä ja tutustu uudelleenvaraus- ja hyvityskäytäntöömme.