Näiden työkalujen avulla voit houkutella lisää vieraita

Kokeile näitä vinkkejä, joiden avulla teet elämyksestäsi houkuttelevan laajemmalle kohderyhmälle.
Kirjoittanut Airbnb 8. kesäk. 2022
Lukemiseen kuluu 3 min
Päivitetty 8. kesäk. 2022

Kohokohdat

  • Videoleikkeiden avulla voit saada elämyksesi erottumaan edukseen.

  • Kampanjat ovat mainio tapa houkutella vieraita.

  • Esteettömyysominaisuuksien lisääminen voi auttaa saamaan lisää vieraita.

Haluatko tavoittaa enemmän vieraita ja saada lisää varauksia elämykseesi? Olemme suunnitelleet sitä varten erilaisia elämystyökaluja, kuten kampanjat ja yksityiset varauslinkit.

1. Lisää ilmoitukseen video elämyksen kohokohdista

Sanotaan, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kuvittele siis, kuinka arvokas video voisi olla lähielämyksellesi. Valitse 5–10 suosikkivideoleikettäsi ja lataa ne meille Elämyksesi-sivun Video-välilehdeltä. Koostamme niistä elämyksesi esittelevän videon ja lisäämme siihen musiikkiakin.

Lisätietoa videon tuottamisesta lähielämykseesi

2. Salli yksityiset ryhmävaraukset

Tämän työkalun avulla voit tarjota elämystäsi yksityisille ryhmille. Jos joku haluaa elämyksesi kokonaan omalle ryhmälleen, hän voi varata sen kaikki paikat kerralla. Siitä voi olla hyötyä, jos haluat saada ilmoituksesi laajemman kohderyhmän saataville.

Yritysseurueet ja muut ryhmät voivat suodattaa hakutuloksia löytääkseen elämyksiä, joita voi varata ryhmille. Avaa siis elämyksesi ryhmille, niin ne näkevät sen hakutuloksissa. Voit myös luoda nimenomaisesti ystäville, perheenjäsenille tai muille elämysjärjestäjille tarkoitettuja varauksia.

Lisätietoa yksityisten ryhmien varaamisesta

3. Ota käyttöön joustava peruutusehto

Airbnb:n tutkimus viittaa siihen, että vieraat suosivat joustavia peruutusehtoja, koska he voivat tehdä suunnitelmia rennommin ja varata elämyksiä spontaanimmin. Tarjoamme elämysjärjestäjille kaksi erilaista peruutusehtoa, ja joustavan vaihtoehdon valitseminen saattaa tehdä elämyksestäsi houkuttelevamman.

Päivitä peruutusehtosi.

4. Tarjoa uusia elämyksiä kampanjahintaan

Voit tarjota juuri luomaasi elämystä alennushintaan rajoitetun ajan. Se saattaa houkutella useampia vieraita varaamaan elämyksesi, ennen kuin sinulla on paljon arvosteluja.

Voit myös kannustaa ensimmäisiä vieraita kirjoittamaan arvosteluja, mikä saattaa kasvattaa luottamusta elämyksesi laatuun ja siten tuoda lisää varauksia. Airbnb:n tutkimus elämyksistä viittaa siihen, että vähintään viiden arvostelun saamisella ensimmäisten 30 päivän aikana ja varausmäärien kasvamisella ensimmäisten kuuden kuukauden aikana saattaa olla yhteys.

Lue, miten elämysjärjestäjät ovat kehittäneet hinnoittelustrategioita.

5. Jaa ilmoitus vain kutsutuille vieraille tarkoitetusta elämyksestä

Yksityisten varausten ansiosta kuka tahansa voi varata elämyksesi ryhmälle, mutta vain kutsutuille vieraille tarkoitetut elämykset eivät näy julkisesti. Voit käyttää vain kutsutuille vieraille tarkoitettuja elämyksiä helpotetun aloituskerran järjestämiseen, kokeiluihin ja muihin erityistilanteisiin. Kutsujen jakaminen perheenjäsenille ja ystäville tapahtuu helposti yksityisellä linkillä.

Ilmoituksen luominen vain kutsutuille vieraille voi auttaa saamaan ratkaisevan tärkeitä ensiarvosteluja samalla tavalla kuin kampanjahinnan tarjoaminen uudesta elämyksestä.

Lisätietoa vain kutsutuille vieraille tarkoitetuista ilmoituksista

6. Kokeile erilaisia hinnoittelustrategioita

Tämän työkalun avulla voit tarjota erihintaisia järjestämiskertoja samasta elämyksestä. Se on lähes riskitön tapa testailla hinnoittelua ja kannustaa vieraita kokeilemaan elämystäsi.

Elämyksellesi saattaa olla enemmän kysyntää esimerkiksi viikonloppuisin, joten voisit harkita niihin korkeampia hintoja. Samalla tavalla voit halutessasi laskea hintoja päiviksi ja ajoiksi, jolloin on vähemmän kysyntää. Aloita muutamista järjestämiskerroista ja seuraa, miten vieraat reagoivat.

Lisätietoa hinnoittelustrategioista

7. Tarjoa alennuksia aikaisille varaajille

Voit luoda houkuttimen tarjoamalla alennusta vieraille, jotka varaavat paikan elämykseesi yli kaksi viikkoa etukäteen. Elämysten järjestämiskertoja on mahdollista aikatauluttaa kuukausia etukäteen, ja vieraat saavat alennusta, jos he varaavat niitä kampanjasi aikana.

Lisätietoa kampanjoista

8. Järjestä perheille sopiva elämys

Voit myös hyväksyä alle 18-vuotiaat vieraat, jos he ovat aikuisen seurassa. Se voi auttaa sinua saamaan varauksia suurilta ryhmiltä tai perheiltä.

Siitä on hyötyä etenkin, jos perhe voi osallistua elämykseesi yhdessä. Sellaisia aktiviteetteja ovat esimerkiksi kävelykierrokset ja taidemaalauskurssit. Voit myös määrätä vieraille alaikärajan, jos elämyksesi ei sovellu hyvin vauvoille tai pikkulapsille.

Selvitä, sopiiko elämyksesi lapsille.

9. Lisää esteettömyystyökaluja

Lisää ilmoitukseesi esteettömyysominaisuuksia, kuten esteetön kylpyhuone, avustavaa teknologiaa ja kuurot huomioon ottavia elementtejä, niin autat ihmisiä, jotka etsivät tarpeitaan vastaavia elämyksiä. Voit ottaa ne käyttöön muokkaamalla varausvaatimuksiasi ja lisäämällä niihin ympäristöä, kommunikointia ja muita aiheita koskevat ominaisuudet.

Tutkimustemme mukaan vieraat pitävät näitä ominaisuuksia hyödyllisinä. Itse asiassa vuoden 2021 heinä-syyskuussa yli 300 000 vierasta käytti esteettömyyssuodattimia etsiessään majapaikkaa.* Lisää nämä asiat ilmoitukseesi, niin saat esteettömyysominaisuuksia tarvitsevat ihmiset innostumaan elämyksestäsi ja tuntemaan, että he ovat tervetulleita varaamaan sen.

Lisätietoa esteettömyysominaisuuksista

* Perustuu sisäisiin tietoihin maailman kaikista Airbnb-varauksista.

Kohokohdat

  • Videoleikkeiden avulla voit saada elämyksesi erottumaan edukseen.

  • Kampanjat ovat mainio tapa houkutella vieraita.

  • Esteettömyysominaisuuksien lisääminen voi auttaa saamaan lisää vieraita.

Airbnb
8. kesäk. 2022
Oliko tämä hyödyllistä?