Tee sisään- ja uloskirjautumisesta helppoa

Auta vieraitasi tuntemaan olonsa tervetulleeksi alusta alkaen.
Kirjoittanut Airbnb 15. huhtik. 2024
Lukemiseen kuluu 2 min
Päivitetty 15. huhtik. 2024

Sisään- ja uloskirjautuminen ovat tärkeitä tilanteita, jotka voivat vaikuttaa siihen, onko majoittuminen viiden tähden arvoinen. Vieraat odottavat pääsevänsä sisään helposti, tuntevansa olonsa tervetulleeksi ja poislähdön sujuvan vaivattomasti.

Yksinkertaista sisäänkirjautumista

Vieraat haluavat tietää, miten he löytävät kohteesi ja saavat etuoven saapuessaan auki. Näin yksinkertaistat sisäänkirjautumista:

  • Lisää tärkeät tiedot saapumisoppaaseen. Ilmoituksen muokkaustyökalussa voit asettaa sisäänkirjautumistavan ja -ajan, saapumisohjeet, talon ohjekirjan, wifi-salasanan ja paljon muuta sekä muokata näitä tietoja. Vieraat saavat nämä tiedot varaamisen jälkeen.

  • Näytä vaiheet, jotka tarvitaan sisään pääsemiseksi. Lisää kuvia tai video, jotka auttavat vieraita sisäänkirjautumaan. Voit esimerkiksi lisätä valokuvan siitä, missä kohtaa salpa on portissa tai miten avainlaatikko avataan. 

  • Esikatsele oppaasi. Napauta Näytä-painiketta, niin näet vieraille näytettävät saapumistiedot. Pyydä ystävältä palautetta ohjeista ja tee tarvittavat muutokset sisäänkirjautumisen yksinkertaistamiseksi.

  • Tee muutoksia kohteessasi. Kokeile valaistuksen lisäämistä, kylttien laittamista tai erityyppisen lukon, kuten äly- tai koodilukon, asentamista, jotta sisäänkirjautuminen olisi helpompaa sinulle ja vieraillesi.

Vieraat voivat lähettää sinulle sisäänkirjautumiseen liittyviä kysymyksiä. Vastaa niihin mahdollisimman nopeasti etenkin heidän saapumistaan edeltävän 24 tunnin aikana.

Auta vieraita tuntemaan olonsa tervetulleeksi

Se, miten toivotat vieraat tervetulleiksi ja ennakoit heidän tarpeitaan, on hyvän vieraanvaraisuuden tunnusmerkki. Pienimpienkin yksityiskohtien huomioimisella voi olla suuri vaikutus vieraisiin.

  • Ajoita tervetuloviesti. Kerro vieraille sisäänkirjautumispäivänä, että olet tavoitettavissa, jos he tarvitsevat jotain.

  • Harjoita osallistavaa vieraanvaraisuutta. Muista, että vieraat eivät välttämättä jaa uskomuksiasi tai tapojasi.

  • Ole avulias. Ilmaise kiinnostusta vieraitasi kohtaan ja priorisoi heidän tarpeensa kunnioittaen samalla heidän yksityisyyttään.

Rie, majoittaja- ja elämysjärjestäjäneuvoston jäsen ja supermajoittaja Japanin Yomitanista, haluaa jättää tervetuloviestin, jossa on hyödyllisiä paikallisia tietoja. "Jos he ovat vanhempia, jotka ovat kertoneet tulevansa pikkulasten kanssa, suosittelen hyvää myymälää vaippojen ostamiseksi", hän kertoo. "Jos heillä on koira, ehdotan, mistä ostaa korkealaatuista lemmikkieläinten ruokaa."

Tee lähtemätön vaikutus

Uloskirjautuminen on viimeinen kokemus, jonka vieraat saavat kohteessasi. Haluat varmasti, että heille jää hyvä mielikuva majoittumisesta.

Saapumisoppaan avulla annat selkeät ja yksinkertaiset uloskirjautumisohjeet. Pohdi, kuuluvatko uloskirjautumistehtävät, kuten roskien vieminen tai käytettyjen pyyhkeiden kerääminen, vieraiden mielestä viiden tähden kokemukseen. Näiden askareiden sisällyttäminen siivousrutiineihisi voi johtaa parempiin arvosteluihin.

Lähetä vieraille kiitosviesti jokaisen majoittumisen jälkeen. Kutsu heidät vierailemaan uudestaan ja kerro, että arvostat heidän palautettaan. Kysy, mitä he arvostaisivat vieraillessaan kohteessasi seuraavan kerran.

Tässä artikkelissa esitetyt tiedot ovat voineet muuttua sen julkaisemisen jälkeen.

Airbnb
15. huhtik. 2024
Oliko tämä hyödyllistä?